S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Časté dotazy
Časté dotazy

Chci u Vás nakoupit dárky k Vánocům, co dělat když nebude sedět velikost nebo se netrefím do vkusu?

Zboží, které nakoupíte u nás na našem eshopu na Vánoce v období od18.10.2020 do 22.12.2020 můžete vyměnit za jinou velikost nebo zboží do 15.1.2021. Ideálně nám do poznámky napiště dárek k Vánocům. Pokud byste zboží potřebovali vyměnit, tak po Vánocích nás kontaktujte telefonicky nebo emailem  a výmenu za jiné zboží s Vámi dořešíme. 

Co dělat, když potřebuji zboží vyměnit za jinou velikost?

Udělejte novou objednávku na požadovanou velikost a nevyhovující velikost nám zašlete zpět, ideálně spolu s formulářem na vrácení zboží, který jste od nás obdrželi, kde vyplníte číslo účtu, peníze Vám vrátíme na účet.

Co dělat, když chci zboží vrátit?

Do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pečlivě zabalené zboží nám vraťte na adresu prodejny: Elegantbaby s.r.o., Bohumíra Četyny 3025/15 Ostrava-Bělský les 700 30. V každé zásilce od nás obdržíte formulář pro odstoupení od smlouvy, nezapomeňte vyplnit zejména číslo účtu pro vrácení platby, která Vám bude vrácena do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Nevím si rady s výběrem vhodné velikosti?

Pokud potřebujete vědět některý parametr, který není u zboží uveden, zavolejte na náš zákaznický servis 728 349 000 Po-Pá 10-18h, sobota 9-12h nebo napište nám na email: elegantbaby@elegantbaby.cz. Máme kamennou prodejnu, takže jsme schopni Vám poskytnout detailní informace k nabízenému zboží, pokud je u nás skladem.

Když dnes objednám zboží, kdy jej dostanu?

Zboží skladem u nás máme na prodejně v Ostravě, toto zboží balíme a dáváme přepravci následující pracovní den. Pokud opravdu hodně spěcháte, napiště nám to do poznámky a zvolte dopravu PPL nebo Zásilkovnu, máme u nich nejčastější svozy. U zboží na objednávku- skladem u dodavatele,  jsou dodací lhůty do 3 týdnů, vzhledem k tomu, že zboží je většinou od zahraničních dodavatelů z EU.

Když na zboží spěchám, jakou platební metodu mám zvolit?

Pokud spěcháte, vybírejte platbu online platební kartou nebo dobírkou. Nevolte platbu předem na účet.

Líbí se mi nějaké vaše oblečení, ale nemáte jej v požadované velikosti.

Pokud máte požadavek na konkrétní velikost, kterou nemáme skladem, napište nám ne email elegantbaby@elegantbaby.cz nebo zavolejte na telefon na náš zákaznický servis Po-Pá 10-18h, sobota 9-12h 728 349 000 a my Vás budeme informovat, zda je zboží již na cestě nebo dostupné u dodavatele. Společenská móda od našich dodavatelů je dostupná vždy jen v určitých limitovaných edicích, proto ne vždy lze danou velikost ještě doobjednat, ale uděláme maximum pro Vaši spokojenost.

Mám speciální požadavek a nenašla jsem hledané zboží ve vaší nabídce

Napište nám na email elegantbaby@elegantbaby.cz a zkusíme poptat naše dodavatele.

 

MzY4ZmY0Nj